Monday, July 25, 2011

(The Story Of Life. Poem ) Sigulanon

ang ako ikasumpay lang aning balaka
kay makaingon jud ko pirting laaya
nahitabo na jud akong gdudahan
na abi nako lahi ra siya og bootan
mangingilad diay og mao na d nako nya

naunsa naman ko ui
ga sige ra ko balik balik niini
wa man japon ko nitagam
morag dugay pa tingali moabot akong g-asam asam

pahulay lang sa ko dre dapita
kay ang akong kasing-kasing gkulbaan na
maypa itulog nalang ni nako
kesa mabuntagan napod ko
cge tutok sa cellphone kung motext si 'migo
na maoy nagpasiugda sa ako pagkabigo




unsay angay nako buhaton ron?
holiday naman pod, cge lang ko kaon
kay nagpatuyang ako papa sa iya gipamalit
na hala, padayonon ni nako ang chokolit na ako gkitkit

mingaw na nuon ko sa uwan
kay nindot iligid og gakos sa unlan
maypa adto nalang ko sa ayala
mopalit ko og tambal para sa akong pinalanggang papa

hapit kaha ko og pamasahe kilid sa chong hua
kay dugay na namarayg akong lawas pirte sakita
cge hala maligo nako mga higala
para makalakaw ko sayo karon adlawa...






parehas bah ang laay og ang kamingaw?
kay kung gimingaw ta sa tawo
laay jud ang adlaw og ang atong paminaw

nano man mingawon man ta sa atong kaistorya
bisag pirme lang nato kachika
ing-ani ba jud ni basta mag-amigo og amiga?

hantod lang ta dri magpahungaw
kay ang tawo na gipadungog nato wala kahibaw
hahaysss... ang kalaay og ang kamingaw.


LEAVING ME HANGING

begging to be loved
i cry like a child for you
in the dark i bleed

here i am waiting
my heart waits for you only
wishing and hoping

weeks and months gone by
no sign of you nor a glimpse
could this be the end?


I did my best to forget someone, I've come up with these things which have helped me along the path of my recovery.. I'm not saying I'm fully healed but I'm getting there which is a good thing... I'm in no rush at all, so taking one baby step each day at a time really does wonders... and I hope these things will work for you, as well...  

















--

No comments:

Post a Comment